De Graduate Hiring Solution van SHL brengt de belofte van Generatie Z

SHL brengt een nieuw onderzoek uit, met behulp van de Graduate Hiring Solution, en geeft inzicht in hoe Generatie Z presteert op de werkplek - hun sterke punten en waar ze ondersteuning van leiders nodig hebben.

LONDEN, 14 December, 2020 /PRNewswire/ – SHL kondigde vandaag de release aan van een studie, ontwikkeld in samenwerking met de CEO van de Adecco Group voor een Maandprogramma, waarin de unieke kenmerken van Generatie Z en verrassende inzichten in hoe de leden presteren op de werkplek zijn gevonden.

De Graduate Hiring Solution van SHL was de hoeksteen van het nieuwe onderzoek, waarin werd vastgesteld dat deze generatie een unieke aanpak heeft voor het oplossen van strategische problemen en het leiden van veranderingen in een tijd waarin het wereldwijde personeelsbestand dit het meest nodig heeft.

“De belofte van deze generatie biedt een verschil in perspectief en informatieverwerkingsstijlen die een verbeelding geven van wat er mogelijk is in onze steeds digitalere wereld”, zegt Andrew Bradshaw, CEO van SHL. “De wetenschap en technologie die ten grondslag liggen aan de Graduate Hiring Solution van SHL benut dit potentieel voor de meest urgente problemen van vandaag, maar ook voor de toekomstige behoeften aan talent van bedrijven”.

De Graduate Hiring Solution van SHL omvat een unieke end-to-end ervaring — afgestudeerden kunnen hun eigen pad kiezen met innovatieve technologie die werkt op elk apparaat. Dankzij deze ervaring kunnen ze de toekomstige rol verkennen en interacteren met real-life scenario’s die hun vermogen en persoonlijkheid laten zien.

Het benutten van het potentieel van Generatie Z is van het grootste belang voor succes nu de wereld een herstelfase van de wereldwijde pandemie ingaat. Het virtuele landschap domineert nu de manier waarop bedrijven worden gerund, en deze digitale inboorlingen zijn in staat om moeiteloos door efficiëntere manieren van werken te navigeren. Op dezelfde manier hebben deze jonge leiders een passie voor sociale verandering laten zien die kan helpen om beleidsmakers verantwoordelijk te houden terwijl ze proberen om meer inclusieve en diverse arbeidskrachten te laten groeien.

Innovatieve platforms zoals de Graduate Hiring Solution van SHL kunnen beleidsmakers inspireren om de vaardigheden van deze generatie effectief te gebruiken voor het voordeel van hun bedrijf, nu en in de toekomst.

Om meer te weten te komen over de Graduate Hiring Solution van SHL, bezoek onze site hier.

De wetenschap en technologie van SHL maximaliseert het potentieel van de grootste troef van uw bedrijf – uw mensen. Van Talentacquisitie tot Talentmanagement helpen wij u het diverse, wendbare en innovatieve personeelsbestand te creëren dat u nodig hebt om te slagen in een onvoorspelbare omgeving.

De data gedreven people insights van SHL stellen bedrijven in staat om nauwkeurig en objectief het potentieel en de juiste geschiktheid te vinden. Het ongeëvenaarde productportfolio, dat wordt aangestuurd door een team van meer dan 300 wetenschappers, helpt bij het meten van vaardigheden, persoonlijkheid, motivatie, en geschiktheid voor het werk en gedrag. SHL levert op onderzoek gebaseerde boeiende ervaringen die allemaal worden geleverd via wereldwijde deskundige diensten.

Eén platform voor al uw vragen over mensen. https://www.shl.com/nl/

Contact Us To learn more about our services, solutions, or products, please complete the form below.

All fields are required, unless noted as optional.
Contact Information

First Name