SHL bekroond voor Excellence in Talent Solutions in Groot-China en Singapore

SHL wint zeven awards van HR leiders, als erkenning voor uitmuntendheid in het leveren van de beste talent solutions op de markt.

SHANGHAI, 28 januari 2021 /PRNewswire/ SHL, de wereldwijde leider in people science en people answers, heeft in 2020 meerdere awards gewonnen in Groot-China en Singapore voor zijn uitmuntendheid in het leveren van de beste Talent Solutions die op de markt beschikbaar zijn.

SHL heeft een reeks bekroonde Talent Solutions die het potentieel van werknemers maximaliseren door middel van datagestuurde inzichten in mensen, een ongeëvenaard portfolio van producten, boeiende ervaringen gebaseerd op wetenschap, en een team van wereldwijde experts.

Meer informatie over SHL’s Talent Solutions vindt u op shl.com.

“We zijn overweldigd en trots om erkend te worden door marktleiders in Groot-China en Singapore tijdens een van de moeilijkste jaren die de wereld in de recente geschiedenis heeft meegemaakt,” zei Anthony Liu, SHL’s Managing Director voor Azië. “Deze prijzen weerspiegelen de voortdurende inzet van SHL voor onze klanten in Groot-China en Singapore.”

Top HR erkende SHL met twee awards in 2020. De eerste, uitgereikt in mei, was Top 100 Human Resource Service Providers in China als erkenning voor het merk van het bedrijf, de omzet, de kwaliteit van de dienstverlening, het ontwikkelingspotentieel, de operationele efficiëntie en de schaal van het bedrijf.

De tweede, die in december werd uitgereikt, was de Best Talent Assessment Provider of the Year voor de innovatieve producten, diensten en bijdragen aan de vooruitgang van de HR-dienstensector in China.

HREC reikte in 2020 ook twee prijzen uit aan SHL. De eerste, uitgereikt in september, was voor de top 2020 China Recruitment Assessment Solution Provider. Deze prijs is toegekend op basis van de antwoorden van HR-leiders van 616 bedrijven in heel China, die SHL kozen voor de professionele diensten van het bedrijf, de kredietwaardigheid van zijn personeelswetenschap en zijn invloed op de HR-industrie in het algemeen.

De tweede award, die in december werd uitgereikt, was die voor de 2020 China Leadership Development Solution Providers. De winnaars van deze prijs worden gekozen door HR-leiders van 368 bedrijven in heel China. Zij erkenden SHL voor haar naamsbekendheid, marktaandeel en Net Promoter Score.

HROOT erkende SHL in april voor haar prestaties op het vlak van executive capability, executive efficiency, bedrijfsstrategie en klantendimensie door het bedrijf te bekronen met de Best Talent Testing Service Provider in Greater China (Foreign Company).

Human Resources Online in Singapore bekroonde SHL in november als de Best Psychometric Testing Provider (bronzen winnaar). Het tijdschrift merkte op dat “SHL op een consistente basis met succes inzicht verschaft in de persoonlijkheid en het toekomstige gedrag van een kandidaat en helpt de kandidaat te matchen met de cultuur en omgeving van de werkgever.”

Tot slot reikte HRflag in december de NewFlag Award uit aan SHL voor haar nieuwe RemoteWorkQ-product, waarmee SHL werd erkend voor de originaliteit en creativiteit van het concept, de kwaliteit, de ervaring en de klantwaarde.

Voor meer informatie over de recente awards van SHL, bezoek www.shl.com.

De wetenschap en technologie van SHL maximaliseert het potentieel van het grootste kapitaal van uw bedrijf – uw mensen. Van talentacquisitie tot talentmanagement: wij helpen u het diverse, flexibele en innovatieve personeelsbestand te creëren dat u nodig hebt om te slagen in een onvoorspelbare omgeving.

SHL’s data-gedreven inzichten in mensen stellen bedrijven in staat om nauwkeurig en objectief het potentieel en de geschiktheid te identificeren. Haar ongeëvenaarde productportfolio, dat wordt aangestuurd door een team van meer dan 300 people scientists, helpt bij het meten van vaardigheden, persoonlijkheid, motivatie, job fit en gedrag. SHL levert boeiende ervaringen op basis van wetenschap, die allemaal worden geleverd door wereldwijde deskundige diensten.

Eén platform voor al uw antwoorden. www.shl.com

Contact Us To learn more about our services, solutions, or products, please complete the form below.

All fields are required, unless noted as optional.
Contact Information

First Name