SHL Smart Interview zal worden geïntegreerd met Microsoft Teams en Zoom

De integratie met de meest populaire platforms zet de transformatie van SHL van het video-interview landschap voort

LONDEN, 29 Oktober , 2020 /PRNewswire/ - SHL kondigde vandaag aan dat het zijn live interviewtechnologie, Smart Interview, zal integreren met populaire videoconferentietechnologiën, waaronder Zoom en Microsoft Teams. SHL-klanten zullen hun vertrouwde videoconferentieplatforms kunnen gebruiken met SHL Smart Interview-technologie om recruiters en HR-managers te helpen bij het gemakkelijk plannen en uitvoeren van interviews.

SHL Smart Interview biedt een intuïtieve tool om snel de meest gekwalificeerde kandidaten te screenen, te interviewen en in dienst te nemen. De on-demand functie stroomlijnt de screening in het beginstadium door het automatisch beoordelen van de reacties van kandidaten op video’s, waardoor recruiters een snellere en nauwkeurigere shortlist van toptalenten kunnen opstellen en subjectiviteit en schaalbaarheidslimieten van de standaard cv-screening kunnen worden weggenomen. En de live-interviewtool biedt verschillende extra functies, zoals een vooraf gedefinieerd vragenpanel en beoordelingsformulier voor kandidaten, allemaal op het favoriete videoconferentieplatform van de gebruiker. Dit zal zowel bij de kandidaten als de wervende manager goed bevallen.

Het identificeren van het beste talent uit duizenden sollicitaties is geen gemakkelijke opgave en duurt vaak nog langer door de traditionele methoden van early-stage screening. Face-to-face interviews zijn in 2020 ook significant afgenomen: 86 procent van de organisaties voert nu virtueel interviews uit, maar meer dan de helft van de recruiters zegt het moeilijk te vinden om die interviews met succes uit te voeren.

“SHL Smart Interview is gebouwd om een applicatie-ervaring te leveren die uw merk in staat stelt om zich te onderscheiden in deze zeer concurrerende arbeidsmarkt”, zegt Andy Bradshaw, de CEO van SHL. “Onze meeslepende technologie trekt de aandacht van kandidaten vanaf het allereerste begin met merk- en interactieve ervaringen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met uw ATS- en videoconferentieplatform”.

Tot slot brengt SHL schaalbaarheid in de screening van kandidaten met optionele hulp van de transparente AI-engine van het bedrijf. Recruiters en HR-managers krijgen nog meer inzicht in de capaciteiten van een kandidaat en passen zich aan met behulp van een ongeëvenaard portfolio aan assessments.

Toonaangevende organisaties over de hele wereld vertrouwen op Smart Interview voor het stroomlijnen van de sollicitatieprocessen, waarbij ze tot 60 procent minder tijd nodig hebben om kandidaten aan te nemen en daardoor duizenden wervingsuren besparen, minder kandidaten zichzelf terugtrekken uit een sollicitatieprocedure, en de tevredenheid van de kandidaten drastisch wordt verhoogd.

SHL’s Smart Interview voor Zoom en Teams is vanaf nu beschikbaar voor een geselecteerd aantal klanten. Bredere beschikbaarheid is gepland voor het einde van het jaar.

Lees meer over het Smart Interview van SHL op shl.com

SHL is uw partner voor succes. In tijden van ongekende veranderingen bieden wij diepgaande inzichten in mensen om de werkprestaties en het succes van werknemers te voorspellen.

Onze talentoplossingen van wereldklasse stellen leiders en hun teams in staat om onbevooroordeelde en nauwkeurige beslissingen te nemen gedurende de gehele levenscyclus van de werknemer. Met meer dan 40 jaar talentexpertise, geavanceerde assessmentwetenschap en meer dan 45 miljard datapunten hebben we een ongeëvenaarde visie op het personeel. Als partner van bedrijven van elke omvang – van starters tot multinationals – levert SHL wereldwijd bewezen bedrijfsresultaten op basis van HR-investeringen. Ga voor meer informatie naar www.shl.com

Contact Om meer te weten te komen over onze diensten, oplossingen of producten, kunt u het onderstaande formulier invullen.

Alle velden zijn verplicht, tenzij aangemerkt als optioneel.

Voornaam

Achternaam