Press Release

SHL's virtuele assessment- en ontwikkelingscentrum ontvangt de HR-Tech Award voor de beste innovatieve technische oplossing.

De juryleden werden 'weggeblazen' door de oplossing die bedrijven helpt zich te concentreren op kandidaten en tegelijkertijd tijd en geld te besparen.

MINNEAPOLIS, 13 augustus 2020 /PRNewswire/SHL’s Virtuele Assessment- en ontwikkelcentrum is door de HR Tech Awards, erkend als de Beste Innovatieve Tech Oplossing for Talent Acquisitie in 2020.

Het Virtuele Assessment- en ontwikkelcentrum is ontworpen om een snellere en meer inclusieve manier te bieden om mensen aan te nemen, te promoten en te ontwikkelen. SHL-klanten hebben een totale kostenbesparing van 20% en een tijdsbesparing van 75% gerapporteerd door gebruik te maken van deze oplossing.

“We hebben deze technologie gebouwd om tegemoet te komen aan het wereldwijde karakter van talentacquisitie”, zegt Jora Gill, SHL’s Chief Digital Officer. “Organisaties moeten enorm veel tijd en geld besteden aan het interviewen van topkandidaten over de hele wereld, maar ons Virtual Assessment and Development Center bespaart kosten en tijd, zodat het annameproces van managers zich kan richten op de persoon en de fit. Meer nog, deze oplossing is essentieel geworden tijdens de pandemie, omdat veel klanten gedwongen zijn om een virtuele aanpak te hanteren voor het verwerven en ontwikkelen van talent.

SHL’s VADC is anders dan alle andere producten in zijn soort, dankzij het pakket aan voorzieningen dat kan worden opgenomen: Het hosten van live of opgenomen video-interviews; een documenthub die alle informatie over kandidaten op één plek bewaart; het hosten van elk assessment van SHL’s ongeëvenaarde portfolio om persoonlijkheid, motivatie, vaardigheid, vermogen en gedrag te identificeren; en het stelt de interviewer in staat om kwaliteiten te taggen die opvallen bij kandidaten voor andere recensenten om te zien.  Alle analyses worden weergegeven op een scorekaart om eenvoudig te laten zien welke kandidaten hoog gewaardeerd zijn en het beste passen bij de rol.

“Dit is niet zoals de assessments die ik gewend ben – we werden weggeblazen door de mogelijkheden,” zei het HR Tech Awards panel van juryleden.

Bezoek SHL.com om meer te weten te komen over SHL’s Virtual Assessment and Development Center.

SHL is uw partner voor succes. In tijden van ongekende veranderingen bieden wij diepgaande inzichten in mensen om de werkprestaties en het succes van werknemers te voorspellen.

Onze talentoplossingen van wereldklasse stellen leiders en hun teams in staat om onbevooroordeelde en nauwkeurige beslissingen te nemen gedurende de gehele levenscyclus van de werknemer. Met meer dan 40 jaar talentexpertise, geavanceerde assessmentwetenschap en meer dan 45 miljard datapunten hebben we een ongeëvenaarde visie op het personeel. Als partner van bedrijven van elke omvang – van starters tot multinationals – levert SHL wereldwijd bewezen bedrijfsresultaten op basis van HR-investeringen.. Ga voor meer informatie naar www.shl.com.

Contact Om meer te weten te komen over onze diensten, oplossingen of producten, kunt u het onderstaande formulier invullen.

Alle velden zijn verplicht, tenzij aangemerkt als optioneel.

Voornaam

Achternaam